مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر از سوی کمیته امداد امام خمینی در سراسر استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در جلسه کمیته همیاری تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان گفت: در دهه فجر امسال و در راستای محرومیت زدایی و تحقق عدالت اجتماعی بیش از ۶۱ میلیارد ریال از سوی این نهاد حمایتی هزینه می‌شود.

فرید محبی افزود: در دهه فجر امسال ۱۱۳ واحد مسکونی مددجویی شهری و روستایی با هزینه ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات امداد و مشارکت خیران بهره برداری و ۵۰ واحد مسکونی مددجویی شهری و روستایی با هزینه ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات موسسات خیریه کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دهه ۸۵ طرح خود اشتغالی کمیته امداد به اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در سراسر استان افتتاح می‌شود گفت: اهدا جهیزیه به ۳۴ نوعروس، اهدا هدیه ازدواج به ۲۲ داماد، پرداخت وام قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریالی به ۱۰۰ خانوار مددجو، سرکشی از خانواده‌های بیماران صعب العلاج و اهدا سبد کالا به آنها، دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری جشن انقلاب در ادارات و مجتمع‌های فرهنگی کمیته امداد در سراسر استان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده دهه فجر کمیته امداد است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی هم در این جلسه گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان و انتقال خدمات نظام و دست آورد‌های ۳۹ ساله انقلاب به نسل جوان و نوجوان است.

حجت الاسلام خاضع افزود: هدف از تشکیل کمیته‌های دهه فجر گرامیداشت و تبیین ارزش‌های دینی انقلاب و تشریح خدمات نظام برای مقابله با تبلیغات سوء دشمنان است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی شهر‌های کشور و سوءاستفاده دشمنان از این اغتشاشات برای القاء ناکارآمدی نظام گفت: برنامه ریزی برای هرچه باشکوهتر و پرمحتواتر کردن برنامه‌های دهه فجر و شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضروری است.

محرابی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیز در این جلسه گفت: با مشارکت خیران ۲۰۰ کلاس درس در سراسر استان با اولویت مناطق محروم در دست ساخت است و دهه فجر امسال ۱۲ مدرسه با هزینه ۴۷ میلیارد به بهره برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام/ش

 ساخت ۲۰۰ کلاس درس با مشارکت خیران در سراسر استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.