استاندار لرستان:

دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات در لرستان اقدام کنند

استاندار لرستان گفت: دستگاهای اجرایی لرستان سریع‌تر اعتبار طرح های خود را جذب کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی استاندار لرستان گفت: تخصیص‌های استان عمدتاً از نوع تخصیص به‌صورت اسناد است و با توجه به اینکه بعضی دستگاه‌ها کمتر آشنا هستند و از برخی پیمانکاران استقبال نمی‌کنند مقداری روند جذب کند شده است.

وی افزود: تأکید شده دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب اقدام کنند و اگر دستگاهی نتواند در زمان مقرر از این اسناد استفاده کند جابه‌جایی صورت می‌گیرد و با همان دستگاه در پروژه‌ای دیگر کار می‌شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: مشکل جذب نداریم بلکه باید هر دستگاهی سریع‌تر در هر پروژه‌ای اعتبار خود را جذب کند.

وی بیان کرد: در حوزه برنامه‌ریزی برای آینده دو کار انجام می‌شود که می‌توان به تأکید بر پروژه‌های کلیدی استان اشاره کرد که این پروژه‌ها عمدتاً از قبل شروع‌شده و خیلی‌ها ممکن است بیش از یک دهه از عملیات اجرایی آن‌ها می‌گذرد.

خادمی تصریح کرد: به سمتی رفته‌ایم که پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را جمع‌بندی کنیم، پروژه‌های کلیدی استان حدود ۱۰۰ پروژه است که برنامه داریم با اولویت جدی موردبررسی و پیگیری قرار دهیم.

وی افزود: بحث شاخص را نیز دنبال می‌کنیم که در همه بخش‌ها و برای همه دستگاه‌ها شاخص‌هایی را تعریف و اهدافی را مشخص کنیم که تا سال ۱۴۰۰ اهداف معین و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

انتهای پیام/د

دستگاه‌های اجرایی لرستان برای جذب اعتبارات عمرانی - اقتصادی اقدام کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.