حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گفت: باید برای ارتقای سطح خدمات به سمت الکترونیکی شدن فعالیت‌های اداری حرکت کرد و از این راه بیش از پیش پاسخگوی مردم بود.

پاسخگو بودن به مردم لازمه خدمات مطلوب اداری استبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه، ارتقای سطح مهارت ها و کسب تجربیات لازم را مورد تاکید قرار داد و افزود: دوره های آموزشی موجب ارتقای سطح خدمات اداری به مردم است. در عین حال باید برای ارتقای سطح خدمات به سمت الکترونیکی شدن فعالیت های اداری و استفاده بهینه از فناوری های نوین حرکت کرد و از این راه بیش از پیش پاسخگوی مردم بود.

وی با تأکید بر اینکه دبیرخانه‌ها با مردم و مراجعات مردمی سر و کار دارند، تصریح کرد: این بخش از سازمان اوقاف باید با اخلاق و رفتار حسنه و ادب و احترام با ارباب رجوع برخورد کنند تا مردم با رضایت خاطر به سازمان اوقاف وارد و خارج شوند.

رئیس سازمان اوقاف پاسخگویی به مردم و خدمت شایسته به مردم را یکی از وظایف کارکنان اوقاف در بخش های مختلف برشمرد و خواستار سرعت بخشی به انجام وظایف با رعایت نظم و انضباط کاری شد.

حجت الاسلام محمدی مراجعات مکرر مردم برای پیگیری یک درخواست و نامه را مضر دانست و افزود: حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مکاتبات باید در اسرع وقت و با رعایت شرایط و مصالح در اولویت کاری باشد.

رئیس سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: حفظ سوابق و اسناد موقوفات یکی از وظایف امور اداری و دبیرخانه ها و لازمه حفظ و احیای موقوفات و دفاع از حقوق موقوفات در سایر دستگاه ها است.

حجت الاسلام محمدی بهره گیری از تجربیات موفق و نظارت و کنترل را لازمه ارائه خدمات مطلوب اداری دانست و تصریح کرد: بازرسی، نظارت و کنترل بر امور اداری و فعالیت ها موجب حسن انجام کار و شناسایی نقاط قوت و ضعف است که باید به طور مستمر به آن توجه کرد.

انتهای پیام/

 

تاکید رئیس سازمان اوقاف بر لزوم استفاده بهینه از فناوری های نوین در ادارات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار