مدیرعامل شرکت منطقه سپاد به در اختیار گذاشتن ظرفیت‌های منطقه تجاری گردشگری سپاد به مدیریت شهری مشهد تاکید کرد.

ظرفیت‌های منطقه سپاد در اختیار مدیریت شهری مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ جعفر حصاری نژاد مدیرعامل شرکت منطقه سپاد در نشستی مشترک با معاونان شهردار مشهد و شهردار منطقه دو مشهد گفت: توجه شهرداری مشهد در رفع مشکلات فعالان اقتصادی شهر ستودنی است.

وی افزود: موارد مختلفی در هماهنگی هر چه بیشتر سپاد با شهرداری مورد نقد و بررسی قرار گرفت که نشان از توجه شهرداری به بخش خصوصی و سایر سرمایه گذاران این بخش دارد و این رویکرد تازه شهرداری ستودنی است.

مدیرعامل سپاد با اعلام اینکه رویکرد سپاد از ابتدا با شهرداری مشهد رویکردی مشارکتی بوده است گفت : احداث تقاطع غیر هم سطح خیام و هفت کیلومتر از کمربندی شهر نمونه‌ای از این مشارکت است که می‌تواند در موضوعات مختلف ادامه یابد.

حصاری نژاد  در این جلسه به گسترش حمل و نقل عمومی و ظرفیت بالای پارکینگ‌های سپاد اشاره کرد و  گفت : توجه ویژه به گسترش حمل و نقل عمومی با دارا بودن پایانه اتوبوسرانی گردشگری که توسط این شرکت احداث شده و همچنین با فراهم آوردن گنجایش بیش از ۴۵۰۰ خودرو در پارکینگ‌های طبقاتی و مسطحاتی سپاد نشان از ظرفیت بالای منطقه در برگزاری رویداد‌های مناسب شهری و فرهنگی دارد.

وی همچنین بر تدبیر و توسعه زیرساخت‌های دیگر حمل و نقل عمومی نظیر مترو تاکید کرد و افزود : بررسی و اظهار نظر‌های مختلفی در خصوص اتصال منطقه سپاد به متروی مشهد مطرح شد که مطالعات دقیق‌تر و جامع‌تر آن در دست بررسی است.

مدیرعامل سپاد در بخش دیگری از سخنان خود بر بازنگری مناطق و حوزه‌های درآمدی تعیین شده در مشهد تاکید کرد و افزود: حوزه‌های درآمدی تعیین شده مشهد در بیشتر اوقات سبب سلب سرمایه گذاری بیشتر و توسعه آن شده است که اثرات آن در دراز مدت می‌تواند مخرب و فرار سرمایه گذار را به همراه داشته باشد.

حصاری نژاد بر اهتمام بیشتر شهرداری در زیباسازی منطقه برای ایام عید و مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: شرکت سپاد در انجام اقدامات فرهنگی و مناسبتی سرآمد است و شهرداری با توجه به حضور شهروندان و گردشگران در این منطقه می‌تواند فعالیت‌های فرهنگی مناسبی در جهت زیباسازی آن انجام دهد.

وی افزود: هر ساله استقبال از بهار با حضور گسترده مردم و زائران در منطقه سپاد صورت می‌پذیرد که با مشارکت شهرداری استقبال از بهار ۹۷ را می‌توان به شکل ویژه مدیریت و اجرا نمود.

انتهای پیام // ف. ح.

 


تاکید بردر اختیار گذاشتن ظرفیت‌های منطقه تجاری گردشگری سپاد به مدیریت شهری مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.