همایش علمی-پژوهشی شهید نواب صفوی تحت عنوان «تداوم انقلاب اسلامی در پرتو اندیشه و عمل مجاهد شهید سیدمجتبی نواب صفوی»در سال ۹۷ برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش بزرگ علمی-پژوهشی شهید نواب صفوی در سال ۹۷به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دبیر علمی همایش شهید نواب صفوی در همایش «شهید نواب صفوی؛ طلبه مؤمن انقلابی» با بیان اینکه برای سال آینده همایش علمی و پژوهشی عظیمی در راستای شخصیت شناسی شهید نواب صفوی برگزار خواهد شد گفت: این همایش علمی و پژوهشی در راستای شخصیت و تفکرات شهید نواب صفوی برگزار می‏شود که طی یک فراخوان از محققان و پژوهشگران اهل قلم، مقالاتی در این زمینه اخذ خواهیم کرد.


حجت الاسلام و المسلمین جواهری افزود: قبل از برگزاری همایش امسال، در زمینه فراخوان علمی و پژوهشی شهید نواب صفوی با حضور برخی از اساتید مجرب، جلساتی تشکیل شد و تعداد زیادی از عناوین تحقیق به دست آمد که در اختیار پژوهشگران قرار خواهیم داد.

وی گفت: امیدواریم که عموم محققان و و پژوهشگران مقالات خود را به موقع به دبیرخانه این همایش ارسال کنند تا برنامه ارزیابی و تالیف کتاب با تحقیقات اخذ شده با سرعت عمل بیشتری صورت بگیرد.

دبیر علمی همایش شهید نواب صفوی افزود: همایش علمی –پژوهشی شهید نواب صفوی در سال دیگر با اهداف بزرگی، چون «شناخت و فهم اندیشه ها و عمل نواب صفوی»، «درک و استعداد ایشان»، «تحلیل فقهی، دینی و حدیثی اندیشه نواب صفوی»، «تبیین ضرورت نوتاب شناسی» و ... می‏باشد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری همایش «شهید نواب صفوی؛ طلبه مؤمن انقلابی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.