مدیرکل فرودگاه بین المللی یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود برای هرچه بهتر برگزار شدن یوم الله ۱۲ بهمن، گفت: به منظور گرامیداشت آغاز دهه فجر از مسافران پروازی که همزمان با روز و ساعت پرواز انقلاب در فرودگاه یزد فرود می‌آید پذیرایی و استقبال ویژه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عباس محمدی مدیرکل فرودگاه بین المللی یزد با اشاره به اهمیت بزرگداشت یوم الله ۱۲ آبان، گفت: سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن یکی از روز‌های تاریخی و به یادمادنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی تدوین برنامه‌های متنوع و متناسب با شأن انقلاب اسلامی را یکی از ضرورت‌های اجرایی در این حوزه دانست و بیان کرد: به منظور گرامیداشت آغاز دهه فجر از مسافران پروازی که همزمان با روز و ساعت پرواز انقلاب در فرودگاه یزد فرود می‌آید پذیرایی و استقبال انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد تجلیل از آخرین و اولین مسافران پرواز همزمان با پرواز انقلاب در یزد را از دیگر برنامه‌های در دستور کار فرودگاه شهید صدوقی عنوان کرد و افزود: استفاده از تمام ظرفیت‌های هنری، انسانی، علمی و اجرایی موجود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ۱۲ بهمن ضروری است.

محمدی در ادامه اکران مستند پرواز انقلاب در سالن فرودگاه، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از ورزشکاران برتر، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب در محوطه فرودگاه و آذین‌بندی خیابان منتهی به فرودگاه را از دیگر برنامه‌های در دستور کار دانست و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در یوم الله ۱۲ بهمن امسال مراسم نمادین استقبال از تمثال ورود امام خمینی (ره) در فرودگاه یزد انجام نمی‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نصب تصویری بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در سینه موتورسواران و انجام رژه منسجم و هماهنگ نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیج از فرودگاه شهید صدوقی به گلزار شهدای خلدبرین را مراسم امسال یوم الله ۱۲ بهمن است.

وی با بیان این‌که مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن رأس ساعت ۸ صبح به مدت دو ساعت در ۱۲ بهمن ماه در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار می‌شود، گفت: سیره مقام معظم رهبری ملاک برنامه‌ریزی‌های فرودگاه‌های کشور و فرودگاه شهید صدوقی یزد است.


انتهای پیام/ ا

انقلاب اسلامی نظامی مردمی و دینی است

برچسب ها: پروازانقلاب ، 12بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.