ناتوانی دشمنان در برابر قدرت ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت:توطئه های مختلف دشمنان از جمله اغتشاشات اخیر در کشور نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمنان در برابر قدرت ایران اسلامی است.

ناتوانی دشمنان در برابر قدرت ایران اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت اله محمدی،نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی افزود : با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت کفر فاسد از این کشور برچیده و یک نظام الهی جایگزین آن شد.

خطیلب جمعه همدان گفت: باید با برگزاری مراسم مردمی در گرامیداشت آن روزها با رعایت شئونات ایام فاطمیه اول، برکات و دستاوردهای انقلاب به خوبی برای مردم تبیین شود .

وی با بیان اینکه برخی نارساییها و مشکلات در همه زمانها حتی پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) هم وجود داشته خاطر نشان کرد: البته مسئولان باید برای رفع این کاستیها همه تلاش خود را بکنند تا روحیه امید و نشاط در جامعه ایجاد شود .

خطیب جمعه همدان در بخش دیگری از خطبه ها توطئه های مختلف دشمنان از جمله اغتشاشات اخیر در کشور را نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمنان در برابر قدرت ایران اسلامی بیان کرد و افزود : آمریکاییها در همه جای دنیا در اجرای توطئه های خود شکست خورده اند اما ایران اسلامی با همه قدرت در حال پیشرفت است .

نماینده ولی فقیه در استان همچنین به اجر بالای پرستاران نزد خدای متعال و نقش مهم آنها در بهبود بیماران اشاره کرد و گفت : پرستاران هم باید قدر این جایگاه را بدانند و با اخلاق و رفتار مناسب به بیماران رسیدگی کنند .

انتهای پیام/خ

قدرت ایران دشمنان  را ناتوان کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار