مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه نایین از حرکت کاروان جهزیه و برگزاری مراسم جشن 35 نوعروس در این شهرستان خبر داد.

اشرف السادات موسوی نژاد مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه نایین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : با هدف کمک به نوعروسان نیازمند جشن 35 نوعروس با حرکت کاروان جهزیه و تحویل آن به زوج های تحت پوشش این موسسه صورت گرفت.

وی افزود : ما در جامعه ای زندگی می کنیم که با الگو پذیری و سیره عملی حضرت علی (ع) بایستی در جهت رفع فقر و کمک به نیازمندان بکوشیم و با این مراسمات می توانیم از یک جهت اعتماد خیرین به موسسه و از سوی دیگر در جهت ازدواج آسان قدم برداریم.

موسوی نژاد در خصوص کاروان جهزیه و نحوه آن بیان نمود : کاروان جهزیه که شامل هشت قلم کالا ، اجاق گاز ، یخچال ، ماشین لباس شویی ، فرش ، سماور ،سرویس چدن و پتو است توسط شهرهای مشهد ، اصفهان و کمک های مردمی تهیه شده که به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) طی مراسم جشنی به نوعروسان نیازمند تحویل شد.

مسئول خیریه آبشار عاطفه نایین منظور از برپایی کاروان جهزیه را تشویق ، ترغیب و اطلاع رسانی به مردم و جذب خیرانی که علاقمند به کمک به افراد نیازمند هستند دانست.

گفتنی است موسسه خیریه آبشار عاطفه اصفهان با ایجاد شعبه هایی در 19 شهرستان از جمله اصفهان، کاشان، شهرضا، سمیرم، فریدن، فریدونشهر ، نایین وخوروبیابانک در زمینه تامین جهیزیه و جشن نوعروسان و آموزش های قبل از ازدواج فعالیت می کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار