استاندار قم ؛

تقدیر از ورزشکاران نمونه سال 95

صادقی درمراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی سال 1395گفت:دولت در استان قم تلاش می‌کند از ورزش همگانی حمایت کند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدمهدی صادقی،استاندارقم،پنجشنبه شب درمراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی سالتقدیر از ورزشکاران نمونه سال 1395 1395 که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه ورزشکاران باید روحیه پهلوانی را در خود تقویت کنند، اظهار کرد: دولت در استان قم تلاش می‌کند از ورزش همگانی حمایت کند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه بحث آب و استفاده صحیح و بهینه از انرژی بسیار مهم است زیرا امروزه دغدغه اصلی حاکمیت خشکسالی است و همه مردم باید به این مهم توجه داشته باشند و در راستای حفظ منابع آبی و استفاده بهینه از آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای حمایت از ورزش جوانان استان قم به کار گرفته و خواهیم گرفت، مطرح کرد: اگر بتوانیم محیط‌های ورزشی استان را افزایش داده و سطح کیفی آن‌ها را بالا ببریم در عرصه سالم سازی جامعه نیز توانسته‌ایم گام موفقی برداریم.

استاندار قم با اشاره به اینکه در ورزش همگانی باید میان سازمان‌های مختلف مشارکت وجود داشته باشد، عنوان کرد: در تمام عرصه‌ها برای برطرف کردن نیازهای جامعه باید سازمان‌ها و نهادهای مردمی به یک مشارکت برسند.

صادقی با اشاره به اینکه در چهار ماهه فصل بارانی امسال نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش بارش داشته‌ایم، تصریح کرد: یکی از سیاست‌هایی که دنبال می‌شود عمومی کردن مصرف بهینه از منابع آب است چراکه آب یک موضوع آینده ساز است که امروزه سه برابر مصرف مورد نیاز استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام کسانی که به مقام‌های ملی و جهانی دست یافته‌اند تلاش بسیاری کرده‌اند، یادآور شد: کسانی که افتخار آفرینی کرده‌اند توانسته‌اند از کمترین امکانات استفاده کرده و بهترین بازده را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

تلاش گسترده برای افزایش فضاهای ورزشی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار