مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از معرفی۳۴۰ میلیارد تومان طرح به دبیرخانه کمیته فنی ذیل کارگروه اشتغال جهت استفاده از تسهیلات توسعه اشتغال پایدار در استان خبر داد.

تسهیلات توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  داوود یاوری  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، امروز شنبه در کارگروه اشتغال استان کرمانشاه  طرح هایی به مبلغ ۳۴۰ میلیارد تومان به دبیرخانه کمیته فنی ذیل کارگروه اشتغال جهت استفاده از تسهیلات توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از صندوق توسعه ملی معرفی شده است از این تعداد ۳۳۸ طرح با مبلغ بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان با اشتغال ۱۶۳۶ نفر با شرایط مطابقت داشت.

یاوری  بیان کرد: در مرحله اول هم ۸۸ میلیارد تومان ابلاغ شده است و ۱۵۰ میلیارد تومان هم برای مناطق زلزله زده در نظر گرفته شده که هنوز ابلاغ نشده است.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، بیشترین درصد این طرح ها مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۲۸.۵۲ درصد و کمترین مربوط به گیلان غرب با ۰.۴۸ درصد است.

وی در پاسخ به اعتراض مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به رد طرح های این حوزه در کمیته فنی کارگروه اشتغال، گفت: این طرح ها با اولویت های وزارتخانه و بر اساس فرآیند اشتغال مطابقت ندارد.

انتهای پیام/ز

 

 

معرفی۳۴۰ میلیارد تومان جهت استفاده از تسهیلات اشغال پایدار

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.