خانه دار شدن 75 مددجوی کمیته امداد در دهه فجر

مسئول کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر از خانه دار شدن 75 مددجوی کمیته امداد در این دهه خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سلم آبادی،مسئول کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر  صبح امروز در نشست خبری اعلام برنامه های این دهه گفت: از 75 واحد مسکونی ساخته شده برای مددجویان کمیته امداد 35 واحد شهری و 40 واحد روستایی است که در دهه فجر اهدا خواهند شد.

وی افزود: افتتاح همزمان 150طرح اشتغال وخودکفایی، افتتاح 20 نیروگاه خورشیدی در منازل مددجویان، اهدای 200سری جهیزیه به نوعروسان و معاینه و درمان دندانپزشکی نیازمندان از جمله 70 عنوان برنامه های این کمیته برای دهه فجر است.
 
زمزم،دبیر کمیته فرهنگی وهنری ستاد دهه فجر نیز در این نشست گفت:اکران 14 فیلم جشنواره فیلم فجر و 5 فیلم ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری جشنواره شعر فجر،برپایی نمایشگاههای کتاب و آثار تجسمی و نور افشانی شب 22بهمن  از جمله برنامه های این کمیته برای دهه فجر است.

حجت الاسلام سبزه کار،مسئول کمیته فرهنگی مساجد ستاد دهه فجر نیز  با اشاره به درنظر گرفته شدن 70 عنوان برنامه در این کمیته افزود: افتتاح 12کانون فرهنگی در مساجد در استان ،اکران فیلم های عمار در مساجد جشن بزرگ در روستاهای مرزی، تئاتر مذهبی و شب شعر از مهمترین برنامه ها است.


انتهای پیام/ب


گرامیداشت دهه فجر در خراسان جنوبی

برچسب ها: دهه فجر ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار