همایش استانی بهره وری انرژی در صنایع انرژی بر با تمرکز بر فرهنگ سازی و تاثیر آن در بهبود و ترویج بهره وری انرژی با همکاری دفترحمایت از مالکیت صنعتی وزارتخانه و سازمان یونیدو در اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در این همایش مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه استان اصفهان قطب صنعتی محسوب میشود و دارای بیش از 9200 واحد صنعتی انرژی بر از جمله فولاد مبارکه، ذوب آهن، آجر، سیمان که 10 درصد سیمان کشور در استان اصفهان تولید می¬شود قراردادهایی که با سازمان یونیدو در بحث مدیریت انرژی بسته می¬شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از دیگر مواردی که اسرافیل احمدیه اشاره کرد برای تسهیل در روند کار صنایع از طریق ایجاد موسسه های مالی جهت تامین منابع مالی اقدامات لازم را انجام دهند .

هماهنک کننده ملی طرح بهره وری انرژی در صنایع کلیدی ایران در ادامه این همایش گفت:هدف از برگزاری این دوره تمرکز بر فرهنگ سازی و تاثیر آن در بهبود و ترویج بهره وری انرژی و نظام مدیریت انرژی بوده است.

نسیم شکاری افزود: جامعه هدف این سازمان 5 صنعت انرژی بر کشور از جمله پتروشیمی، پالایشگاه نفت، سیمان، آهن و فولاد و آجر بوده است که با هدف آشنایی با طرح بهره وری انرژی و فعالیت هایی که قبلا در این رابطه انجام شده برگزار می¬شود.

وی خاطر نشان کرد :این موضوع قبلا در 35 کشور اجرا شده که آمار آن را به صورت نتایج نهایی اعلام کرده اند و به صورت الگو مورد استفاده قرار می¬گیرند.

هماهنک کننده ملی طرح بهره وری انرژی در صنایع کلیدی ایران افزود: اصفهان به عنوان ششمین و آخرین استان برگزار کننده این دوره بعد از تهران، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی به صورت استانی است.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.