عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:امیدوارم تیم استقلال با حضور قائدی در فینال برنده جام حذفی باشد.

حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت مهدی قائدی مهاجم تیم استقلال گفت: تصادف قائدی به خیر گذشت اما این موضوع هشدار جدی برای ما و دیگر تیم ها بود که از این پس بیشتر به بازیکنان جوان تیم دقت کنیم و روی آنها نظارت داشته باشیم.

امیدوارم استقلال با حضور قائدی در فینال برنده جام حذفی باشد 

زمانی بیان کرد :فکر می کنم بازیکنان ما در بازی امروز از یک انگیزه مضاعفی برخوردار هستند و به خاطر اینکه این موفقیت را به قائدی هدیه کنند از جان و دل مایه می گذارندتا برنده بازی باشند.از طرفی امیدوارم استقلال با حضور قائدی در فینال برنده جام حذفی باشد .

نباید اجازه دهیم روی یک بی احتیاطی سرمایه های ما به خطر بیفتند

او ادامه داد:به طور حتم برای اینکه در آینده نظاره گر چنین اتفاقاتی نباشیم باید نظارت خود را روی بازیکنان جوان تیم بیشتر کنیم چرا که آنها سرمایه های ما هستند و نباید اجازه دهیم روی یک بی احتیاطی سرمایه های ما به خطر بیفتند.

قائدی مشکل اساسی ندارد و تنها باید طول درمان را تحمل کند 

زمانی بیان کرد :از ابتدای این اتفاق مدیریت باشگاه در جریان روند درمان قائدی قرار گرفته و حتی 2 نفر از هیئت مدیره نیز راهی بوشهر شدند تا از نزدیک ناظر تمام برنامه ها باشند و تا به اینجا خبر های خوبی بوده و قائدی مشکل اساسی ندارد و تنها باید روند طول درمان را تحمل کند.

مسائل مالی قابل جبران است

عضو هیئت مدیره استقلال افزود :در حال حاضر تنها چیزی که برای مهم خواهد بود این است که قائدی هر چه زودتر سلامتی اش را بدست آورد .مسائل مالی قابل جبران است.

هواداران برای سلامتی قائدی دعا کنند

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان خاطر نشان کرد :از تمامی هواداران عزیز آبی پوش درخواست دارم برای سلامتی کامل این بازیکن دعا کنند تا او هر چه زودتر به فوتبالش باز گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار