مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از بهره برداری 20 مهدکودک روستایی و شهری در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: پروژه های مختلفی در حوزه بهزیستی در اردبیل به بهره برداری رسیده است که از جمله آن بهره‌برداری از واحدهای مهد کودک روستایی و شهری به تعداد 20 مهد از جمله برنامه‌هایی بوده که در راستای توسعه مهدهای کودک در استان انجام می‌شود که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی در آئین زنگ انقلاب در مهد کودک‌های اردبیل اظهار داشت:‌ همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مهدهای کودک استان نواخته می‌شود تا زمینه برای ترویج ارزش‌های انقلابی از سنین کودکی آغاز شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه آموزش‌های مختلف اعم از ارتباط زندگی، مهارت‌های ارتباطی، نوع‌دوستی، ایثار و فداکاری بایستی از دوران خردسالی و مراکز آموزشی به ویژه مهدهای کودک انجام شود، تصریح کرد: در کنار این فعالیت‌ها پرداخت یارانه به خانواده‌های سه دهک پایین درآمدی و ارائه یک وعده غذای گرم از جمله اقدامات سازمان در گسترش فعالیت مهدهای کودک روستایی است.

ستاری از افتتاح بیش از 102 واحد مسکن مددجویی و 32 مورد اعم از مراکز و موسسات مجمتع خدمات بهزیستی و مراکز تخصصی مشاوره در این ایام خبر داد و افزود: گسترش فعالیت‌های مجتمع‌های خدمات بهزیستی و برون‌سپاری فعالیت‌های این اداره کل از جمله برنامه‌ها بوده که در این راستا اهتمام جدی داریم.

وی با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: حمایت از آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری امری ضروری و مهم در راستای توسعه و تداوم انقلاب بوده که باید همگان در این زمینه تلاش کرده و در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام/ح

زنگ انقلاب در مهدهای کودک نواخته شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.