نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تا زمانی که یک ملت از آگاهی بالا برخوردار باشد هیچ دشمنی نمی تواند به او ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در حاشیه مراسم گلباران حجره طلبگی امام خمینی (ره) در مدرسه علمیه امام خمینی اراک گفت: تا زمانی که یک ملت از آگاهی بالایی برخوردار باشد هیچ دشمنی نمی تواند به این ملت بزرگ و قهرمان پرور ضربه بزند. 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی دارای اندیشه‌های بلند و خدایی بود که به پشتوانه ملت بزرگ ایران توانست اندیشه‌های پوچ رژیم شاهنشاهی را خنثی کندافزود: ما باید با انسجام و آگاهی قدر این سرمایه عظیم را بدانیم و حفظ کنیم واین حرکت جزءاصول و خطوط اسلام وجامعه اسلامی میباشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اغتشاش‌های اخیر توسط عده‌ای افراد نا آگاه در جامعه اشاره و اضافه کرد: افرادی که در جمهوری اسلامی ایران به دنبال هرج و مرج هستند هدفشان فقط ضربه زدن به قران و اسلام است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مبنای اسلام عدالت است تصریح کرد: دولت و مجلس باید به دنبال شایسته سالاری باشند و از هرگونه بازی‌های سیاسی و باند بازی پرهیز کنند.

وی به دغدغه‌ها و مشکلات مردم در جامعه هم اشاره کرد و بیان کرد: اگر موازین اسلامی در جامعه به درستی اجرا و از بیت المال به درستی استفاده و در این مسیر از افراد با لایق و شایسته استفاده شود شاهد به وجود آمدن مشکلات بانک‌ها نخواهیم بود.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: دولت باید نظارت خود را بر بانک‌ها بیشتر کند تا شاهد خسارت ۱۲ هزار میلیارد تومانی در زمینه بانکی نباشیم و همچنین بانک‌ها هم باید از پرداخت وام‌های صوری پرهیز کنند.

حجت الاسلام سپاسی مدیر حوزه‌های استان هم در این مراسم گفت:انقلاب اسلامی شکوهمند ایران در اثر استقامت مردم همراه با سختی و مجاهدت‌ها پیروز شده است و باید بر استقامت شهدا درود فرستاد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده است که کشور‌های سلطه گر در مقابل ایران احساس خطر می‌کنند.

انتهای پیام / ج


سخنان آیت الله دری نجف آبادی درمراسم گلباران حجره طلبگی امام خمینی (ره)

برچسب ها: دهه فجر ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.