رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزی در مرحله شهرستانی در تویسرکان خبر داد.

مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزی در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نوروزی،رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم و افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزی در مرحله شهرستانی خبر داد و افزود: این برنامه در تویسرکان با حضور استاد هوشنگ یاری حضور قاری بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان برگزار می‌شود، در خصوص برنامه‌های ایام فاطمیه اظهار داشت: مراسم سوگ و عزای دخت گرامی پیامبر(ص) با حضور مردم ولایی و دین‌مدار تویسرکان در مساجد و مراکز دینی برگزار می‌شود.

حمیدرضا نوروزی با اشاره به برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی در ایام فاطمیه گفت:‌ تبیین شخصیت بانوی بزرگ اسلام در هیأت‌های مذهبی در قالب سخنرانی، مدیحه‌سرایی و دسته‌های عزاداری مورد توجه است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم سخنرانی و روضه‌خوانی در بقاع متبرکه شهرستان اضافه کرد:‌ مراسم شام غریبان و مراسم صبح شهادت در دو بقعه و نیز مراسم رهروان فاطمی نیز در سه بقعه برگزار شد.

انتهای پیام/ ش

مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزی در تویسرکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.