ناشناخته بودن شخصیت‌های ملی و دفاع مقدس برای نسل جوان

مدیرکل کتابخانه‌های خوزستان بر ضرورت برنامه ریزی برای شناخت شخصیت‌های ملی و دفاع مقدس توسط نسل جوان تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  منصور رستمی کوهی، مدیرکل کتابخانه های خوزستان گفت: این دغدغه را داریم که در حوزه اجرایی و دانشگاهی همانگونه که صحبت جوانان نیز نشان می دهد، دستگاه های فرهنگی برنامه ای برای بلوغ فکری آنها ندارد و این یک ضعف است.

وی افزود: نسل جوان از کتاب فاصله گرفته و موضوع بعدی نیز استفاده از تلویزیون و فضای مجازی است که خیلی خطرناک به شمار می رود و باید برای اصلاح آن برنامه ریزی داشته باشیم.

کوهی با تاکید بر برنامه ریزی برای شناخت شخصیت های دوران دفاع مقدس بیان داشت: کودکان و نوجوانان به خوبی با شخصیت های کارتونی آشنایی دارند ولی در مقابل شخصیت های ملی و قهرمانان دوران دفاع مقدس آنچنان آشنایی ندارند که باید برای این حوزه برنامه ریزی کرد.

مدیرکل کتابخانه های خوزستان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی گفت: مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقه کتابخوانی و جلسات نقد کتاب های دفاع مقدس از طریق نهاد کشور اخذ شده و به دنبال تدوین جزئیات مراسم هستیم.

کوهی با انتقاد از خالی بودن جای مرکز کودک و دفاع مقدس عنوان کرد: با تمام توان پای اجرای این تفاهمنامه هستیم تا اثرات آن را در راستای حفظ ارزش های نظام با بخش کتاب شاهد باشیم.

انتهای پیام/م

نسل جوان شخصیت های ملی و دفاع مقدس را نمی شناسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار