اهدا کتاب به کودکان بیمار در ایذه

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه گفت: کتابداران با حضور در بخش اطفال بیمارستان و اهداء کتاب و گل به کودکان در آن‌ها ایجاد علاقه کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  جبار نوروزی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه  با اشاره به انجام برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان بیان داشت: این هفته با توزیع کتاب بین رانندگان تاکسی درون شهری در ایذه آغاز شد.

وی هدف از این کار را پر کردن زمان‌های بیکاری این قشر با کتاب و انتقال مطالب مفید این کتاب‌ها به مسافران عنوان کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایذه تصریح داشت: در ادامه برنامه‌های این هفته اهدای کتاب به بیماران بستری در بیمارستان شهدای ایذه انجام شد و طی آن کتابداران با حضور در بخش اطفال بیمارستان و اهداء کتاب و گل به کودکان در آنها ایجاد علاقه کردند.

نوروزی بیان کرد: پیرو این برنامه‌ها، زنگ کتاب و کتابخوانی با حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از مسؤولان در تالار رودکی اداره آموزش و پرورش به صدا در آمد.

وی در پایان گفت: به منظور معرفی مفاهیم مطالعه و ترویج این فرهنگ در بین دانش‌آموزان و کودکان نیز یک دوره مسابقه نقاشی در محل کتابخانه شهید مفتح انجام شد تا این افراد و والدین آنها با محیط کتابخانه آشنایی بیشتری پیدا کنند.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقه نقاشی کودکان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار