«سرو زیر آب»، «تنگه ابوقریب» و «اتاق تاریک» در روز ششم جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت نمایش داده می شوند.

نمایش دومین فیلم ساعد سهیلی، جواد عزتی و مهدی پاکدل در روز ششم جشنواره فجربه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «سرو زیرآب»، «تنگه ابوقریب» و «اتاق تاریک»، سه فیلم انتخابی برای روز ششم است که در پردیس سینمایی ملت به نمایش گذاشته می شود.

«سرو زیر آب»

این فیلم سینمایی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سید حامد حسینی، در اولین نوبت اکران پردیس سینمایی ملت ساعت 14 به نمایش گذاشته می شود.

بازیگران:
بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضا بهبودی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست، حسین باشه آهنگر، فرخ نعمتی، هادی قمیشی، سیاوش چراغی پور، حسن نجاریان، حسین فلاح، امیر دلفانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

خلاصه داستان: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی اش و بازگشت آرامش سفربلندی را آغاز می‌کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آن‌ها را تغییر می‌دهد...

«تنگه ابوقریب»

فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان، با بازی حمید رضا آذرنگ، جواد عزتی، امیرجدیدی، علی سلیمانی، مهدی پاکدل و....تولید شده است و ساعت 17 به نمایش درخواهد آمد.

«تنگه ابوقریب» روایتی است از دفاع دلاورمردانه گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی. روزهای رشادت و مظلومیت بچه های گردان عمار در روزهای آخر دفاع مقدس در منطقه حساس تنگه ابوقریب.

«اتاق تاریک»

فیلمنامه «اتاق تاریک» به کارگردانی و تهیه کنندگی روح‌الله حجازی و با روایتی از فصل مشترک زندگی فرهاد و هاله به نگارش درآمده و در آخرین نوبت برنامه های پردیس سینمایی ملت ساعت 20 برای اصحاب رسانه و مطبوعات اکران خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده: فرهاد و هاله فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده‌اند و این سرآغاز تغییرات دیگرى است که آن‌ها را در مواجهه با مسائل جدیدی قرار مى دهد.

ساره بیات، ساعد سهیلی، امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان، محمد امامی، رضا احمدى، ژیلا دایی و سید علیرضا میرسالارى از جمله بازیگرانی هستند که با ایفای نقش در فیلم سینمایی «اتاق تاریک» به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهند آمد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار