فرماندار قصرشیرین بر لزوم تلاش بیشتر سازمان نظام مهندسی در همکاری برای بازسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیده زلزله اخیر در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛   فرامرز اکبری فرماندار قصرشیرین گفت: با توجه به اینکه فصل گرما در قصرشیرین زودتر از سایر مناطق به واسطه آب و هوای گرمسیری آغاز می‌شود، از این رو باید تا آن زمان با شتاب بخشیدن به کار ساخت و ساز، شاهد بازگشت مردم به منازلشان باشیم.

وی با بیان این که تا شب عید باید سفت کاری و اسکلت بندی واحد‌های مسکونی انجام شود، افزود: با توجه به شرایط بحرانی، سخت گیری‌های اداری باید کنار گذاشته شود و تمام تلاش‌ها معطوف به مقاوم سازی واحد‌های مسکونی شود.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به اینکه اختلال در جریان بازسازی قابل قبول نیست، اظهار داشت: مردم از روند کار بازسازی، نارضایتی‌هایی از نظام مهندسی دارند که باعث ایجاد اتلاف وقت در این خصوص شده است.

اکبری خاطرنشان کرد: وظیفه ما از عالی‌ترین مقام استان و بقیه مسئولان این است که پاسخگوی مشکلات مردم باشیم، زیرا همه کم و کاستی‌ها معطوف به ما است.

وی ادامه داد: پنج هزار و ۶۸۲ واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از زلزله اخیر در شهرستان قصرشیرین از سوی بنیاد مسکن استان تهران به عنوان معین بازسازی این منطقه شناسایی شده است که از این تعداد یک هزار و ۱۸۷ واحد مسکونی شهری و روستایی تخریبی نوع یک و ۲ و سه هزار و ۹۹۱ واحد مسکونی این مناطق نیز از نوع تعمیری نوع یک، دو و سه هستند.

انتهای پیام/ز

 

شناسایی پنج هزار و ۶۸۲ واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از زلزله اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.