نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیرکل بنیاد شهید ایلام در هفتمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر از خانواده‌های معظم شهدای این شهرستان دیدار کردند.

دیدار امام جمعه و مدیرکل بنیاد شهید ایلام با خانواده شهدابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام' حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نقی لطفی امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در ایلام ؛ در اين ديدار به جايگاه مؤثر خانواده شهدا در ميان مردم و مسئولين اشاره‌کرده و آرامش و آسايش کنونی در کشور را مرهون جان‌فشانی و رشادت جوانان غيور در پيروزی انقلاب اسلامی و نيز هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

 امام‌جمعه ایلام ضمن تکريم و تجليل از مقام شامخ و والای شهدا گفت: شهدا در تمامی اعمال نيک ما شریک‌اند و ما هر چه داريم به برکت خون شهداست که درخت تنومند انقلاب و نظام را آبياری کردند و همه ما مديون خون شهدا هستيم.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  نیز ضمن تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ترسیم و تبیین سیره و روش زندگی شهدا از نیازهای امروز جامعه است که باید جوانان را به این مسیر هویت‌بخش هدایت کرد.


وی افزود: خانواده‌های شهدا در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌های امام خمینی (ره) و دستاوردهای خون شهدا در کشور مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.


مدیرکل بنیاد شهید ایلام بیان کرد: تکریم و احترام به خانواده شهدا  وظیفه مهم مسئولان اجرایی کشور و استان است و فرهنگ شهادت نیز موجب بیداری ملت‌های اسلامی در سراسر دنیا شده است.

 

انتهای پیام/ع

دیدار مسئولین استان ایلام با خانواده شهدا

برچسب ها: شهدا ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.