نماینده مردم لنگرود گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تودهنی محکمی به کسانی است که علیه نظام ما نقشه می‌کشند.

حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تودهنی محکمی به دشمنان استمهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: پیروزی انقلاب از ابتدا تا انتها بر عهده مردم بود و خودشان انقلاب کردند و تاکنون هم آن را حفظ کرده‌اند.

وی با اشاره به صیانت مردم از انقلاب اسلامی در زمان جنگ تحمیلی، ادامه داد: مردم خودشان همواره در چنین صحنه‌هایی حضور باشکوهی دارند و نیازی به توصیه ما برای حماسه‌آفرینی ندارند.

نماینده مردم لنگرود تصریح کرد: در مقطع فعلی که دست‌های بیگانه مجددا به دنبال آن هستند که شورای امنیت قطعنامه‌ای علیه کشورمان صادر کند و اروپایی‌ها هم عدم پایبندی خود به برجام را نشان می‌دهند، حضور مردم باری دیگر وحدت و انسجام آنان را به جهانیان نشان می‌دهد.

لاهوتی تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال می‌تواند پیام بزرگی را به جهانیان منتقل کند و تودهنی محکمی به کسانی است که علیه نظام جمهوری اسلامی نقشه می‌کشند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند و نمی‌دانند که شاید آنان گلایه‌ها و نگرانی‌هایی داشته باشند، اما در بحث حفظ مواضع انقلاب و نظام  متحد و منسجم هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار