وزیر کشور با تبدیل سه روستا به شهر موافقت کرد

وزیر کشور در ابلاغیه‌های جداگانه‌ای به استانداران اردبیل، ایلام و چهارمحال و بختیاری به ترتیب با تبدیل روستاهای اردیموسی، هندمینی، یانچشمه به شهر موافقت کرد.

وزیر کشور با تبدیل سه روستا به شهر موافقت کردبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر کشور در ابلاغیه‌های جداگانه‌ای به استانداران اردبیل، ایلام و چهارمحال و بختیاری به ترتیب با تبدیل روستاهای اردیموسی، هندمینی، یانچشمه به شهر موافقت کرد.

در ابلاغیه‌های عبدالرضا رحمانی فضلی به اکبر بهنامجو استاندار اردبیل، قاسم سلیمانی استاندار ایلام و اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: در اجرای ماده 1 قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و با توجه به مطالعات کارشناسی با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای مزبور به شهر موافقت می‌شود.

همچنین وزیر کشور در این ابلاغیه ها خطاب به استانداران مزبور درخواست کرده است اقدامات لازم برابر قانون و مقررات موجود انجام و مراتب اعلام گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
با سلام
از مسئولین سوال دارم که چرا در مازندران بهشهر روستایی بنام گرجی محله همچوار شهر رستم کلا -که بیش از 8000 نفر جمعیت دارد ، کسی اصلا بفکر این روستای بزرگ نیست؟؟. همینطوری بحال خودش رها شده است .
آخرین اخبار