کمبود فضای آموزشی در هنرستان های شهرستان خوسف

در روستاهای خوسف با کمبود فضای آموزشی مواجه نیستیم ولی فضای آموزشی در هنرستان‌های شهرستان خوسف کم است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ محمد دانایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف، گفت: در حال حاضرتعداد،۴ هزار و ۲۵۰ نفر دانش‌آموز در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: ۹۸ آموزشگاه در سطح شهرستان خوسف وجود دارد که از این تعداد ۶۳ آموزشگاه ابتدایی، ۱۷ متوسطه اول و هشت متوسطه دوم هستند.

مدیر آموزش و پرورش خوسف با بیان اینکه ۵۱۲ نفر معلم در شهرستان فعالیت دارند، افزود: میزان ۱۰۰ درصد دانش‌آموزان لازم‌التعلیم در خوسف تحت پوشش قرار گرفتند.

دانایی بیان کرد: از ابتدای امسال دو مدرسه به بهره‌برداری رسیده است و دو مدرسه دیگر نیز تا پایان سال در خور و فخرآباد آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: امسال ۱۴ آموزشگاه در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال مجهز به سیستم گرمایشی شدند.

مدیر آموزش و پروش خوسف خاطرنشان کرد: همچنین ۷ هزار مترمربع ایزوگام از محل دریافت قیر رایگان به مدارس شهرستان اختصاص داده شده است.

دانایی اظهار کرد: اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی به آموزش و پرورش خوسف اختصاص پیدا کرده است.

دانایی با بیان اینکه در دو سال گذشته جشن انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرستان گرفته شده است، افزود: در سطح شهرستان یک نفر بازمانده از تحصیل وجود ندارد.

انتهای پیام/ک

 ۱۴ آموزشگاه در خوسف  مجهز به سیستم گرمایشی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار