معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برگزاری همایش انجمن داروسازان ایران زمینه‌هایی را که منجر به ارتقاء خدمات دارویی به مردم استان شود فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حسین برزگر، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز بیان داشت : با ایجاد شهرک تولید فراورده‌های سلامت به‌طور حتم می‌توانیم بادانشی که در خوزستان وجود دارد زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را فراهم کنیم.

وی تأکید داشت: بالا بردن سطح خدمات به مردم در بیمارستان‌ها و داروخانه‌های استان در قالب این همایش و از طریق هم فکری و بررسی مسائل و مشکلات درصدد رفع موانع جامعه داروسازان استان هستم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: دستاوردهای استان می‌توانند به شکل ملی در کشور مورداستفاده قرار بگیرند.

وی با تأکید بر توانایی داروسازان استان در تولید فراورده‌های سلامت عنوان کرد: در این زمینه مسئولان استان زمینه شهرک تولید فراورده‌های سلامت را فراهم و کارهای خوبی صورت گرفته است.

برزگر افزود: با ایجاد شهرک تولید فراورده‌های سلامت به‌طور حتم می‌توانیم بادانشی که در استان وجود دارد زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به قدمت دانشکده داروسازی و حضور اساتید مجرب و علمی گفت: اساتید همین دانشکده برای اولین بار موفق به تولید دارو شدند و دانشگاه علوم پزشکی درصدد ایجاد پارک علم و فناوری است تا کمک بیشتری به شرکت‌های دانش‌بنیان کند.

انتهای پیام/م

راه‌اندازی شهرک تولید فراورده‌های سلامت در خوزستان زمینه جذب سرمایه‌گذار را فراهم می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.