امام جمعه بیرجند مطرح کرد :

صحنه های تماشایی از همدلی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت : مردم با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در 22 بهمن امسال صحنه های تماشایی از حضور و همدلی را به نمایش خواهند گذاشت.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  آیت‌الله سید علیرضا عبادی امام جمعه شهرستان بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی, سیاسی این هفته با اشاره به اینکه مردم ایران پس از پیمان بستن بابنیانگذار انقلاب اسلامی همچنان پای آرمانهای امام و انقلاب ایستاده اند گفت: جلوه ی این عهدو پیمان طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی تماشایی ۲۲بهمن جلوه گرخواهدشد.

وی افزود : تمام مکتب های غربی به بن بست رسیدند و باید بشر برای هدایت خود مسیر اولیای الهی را برگزیند، انقلاب ما برگرفته از اسلام است و با پیاده کردن دستورات الهی در جامعه به مسیر پیشرفت خود ادامه خواهد داد.


امام جمعه شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه انقلاب ما اسلام است و اسلام ما انقلاب ما است نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر گفت: انقلاب اسلامی ما یک فریضه نیست بلکه از زمان طول تاریخ بشریت سابقه دارد.


آیت‌الله سید علیرضا عبادی از استکبارجهانی بعنوان شجره خبیثه یاد کرد و گفت : ملت ما درمقابل این شجره ی خبیثه که عاقبتی جزء رسوایی ندارد با تمام توان ایستاده است.


وی افزود: لیبرال دموکراسی برای اینکه بر افتضاحات و جنایات خود سرپوش بگذارد، فرصت فکر کردن را از جوامع بشری گرفته و آنان را مشغول لهو و لعب و مسائل حاشیه‌ای چون نزاع‌های قومی و مذهبی کرده است.


وی با اشاره به اینکه بقاء لیبرالیسم در این است که جوامع فرصت فکر و اندیشه نداشته باشند، ادامه داد: نتیجه لهو و لعب و سرگرمی‌های غیر اخلاقی تنهایی انسان امروز و رسیدن او به پوچی و هیچی شده است.
انتهای پیام/ک


بقاء لیبرالیسم در گرفتن فرصت تفکر از جوامع بشری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.