نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:بدترین دردها در جامعه بی تفاوتی نسبت به آسیب ها و منکرها است.

بدترین درد در جامعه بی تفاوتی نسبت به برخی منکر هاستبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شب گذشته در شورای استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه پویایی جامعه در گرو انجام امر به معروف و نهر از منکر در جامعه اسلامی است گفت: اگر در جامعه ای امر به معروف و نهی از منکر انجام شود منافع آن جامعه حفظ خواهد شد و کار های خیرش به درستی انجام خواهد گرفت.

وی افزود:امروز باید هر نفر در هر مسئولیتی وظیفه اش را به درستی انجام دهد .

آیت الله سید علیرضا عبادی با اشاره به مسلمانان اندلوس در تاریخ گذشته گفت:آن ها پس از اینکه امر به معروف و نهی از منکر را از کار انداختند،فرهنگ فساد را آوردند و سپس هجوم کردند و این شد که تا 700 سال اذان در آنجا خوانده نشد .

نماینده ولی فقیه در استان افزود:زمانی که در مورد محیط زیست و یا نباتات و حیوانات بحثی پیش می آید صحبت های زیادی زده می شود که درست نیز است اما تنها چیزی که سرش بی کلاه می ماند انسانها و ارزش های آنها است.

وی با اشاره به  فضای مجازی گفت: تلگرام دست دشمن است پس باید نظارت و دقت بیشتری بر آن باشد .

آیت الله سید علیرضا عبادی افزود:ما باید خود ابزاری بسازیم که جایگزینی برای این نوع ابزار باشد که نتوانند از جای دیگر جوانان این کشور را زیر نظر داشته باشند.

وی گفت:ما امروز در اوج موقعیت جهانی هستیم چرا قدرش را نمی دانید ،آنها در 22 بهمن بهترین را نشان دادند که حتی دشمن گفت ایران زیر پای راهپیمایی لرزید،حیف نیست که رهبر فرزانه را رها کنیم .

آیت الله سید علیرضا عبادی افزود:شما بهترین و خدمت گزار ترین افراد خواهید بود اگر برای رفع مشکلات مردم تلاش کنید .

انتهای پیام/غ

پویایی جامعه در گرو انجام امر به معروف و نهی از منکر است

برچسب ها: وزارت ارشاد ، تلگرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار