سرعین قطب مهم گردشگری کشور است

فرماندار شهرستان سرعین گفت: سرعین از قطب‌های مهم گردشگری کشور و مقصد سفر خیل عظیمی از مسافران به ویژه در ایام نوروز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،عاطف ناصری، فرماندار شهرستان سرعین صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین اظهار داشت: امسال تلاش می‌کنیم تا در راستای ارتقای کیفی و کمی خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی اقدامات لازم را انجام داده و زمینه‌ساز جلب رضایت هر چه بیشتر گردشگران ورودی به این شهرستان شویم.

وی سرعین را از قطب‌های مهم گردشگری کشور و مقصد سفر خیل عظیمی از مسافران به ویژه در ایام نوروز دانست و تصریح کرد: سرعین با دارا بودن زیرساخت‌های اقامتی مناسب رتبه‌های نخست برخورداری از این مراکز را در شهرهای کشور به خود اختصاص داده است و این یک امتیاز مهم بری جذب گردشگران به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه امسال در قیمت مراکز اقامتی و آبدرمانی‌های شهرستانی افزایش قیمتی را نخواهیم داشت، افزود: 150 هتل، هتل آپارتمان و خانه مسافر در شهرستان سرعین با ظرفیت روزانه 10 هزار نفر در شهرستان فعال بوده که در راستای جذب گردشگرن تخفیف 40 درصدی برای مسافرن نوروزی در مراکز اقامتی شهرستان در نظر گرفته شده است.

ناصری از آماده‌باش 14 مجتمع مدرن و سنتی آبدرمانی و تمامی مراکز گردشگری و اقامتی شهرستان سرعین برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تمامی امکانات و تجهیزات در راستای خدمات‌رسانی به مسافران در سطح شهرستان تامین شده و تلاش می‌کنیم تا با افزایش و بهبود کیفی خدمات‌رسانی‌ها زمینه‌ساز رونق صنعت گردشگری در این منطقه شوم.

وی با اشاره به جاذبه‌های طبیعی و آب‌های گرم معدنی این شهرستان بیان کرد: برگزاری بخشی از جشنواره زمستانی سرعین در ایام تعطیلات نوروزی نیز گامی در راستای جذب هر چه بیشتر گردشگران و مسافران به شهر توریستی سرعین بوده که برنامه‌ریزی شده تا برنامه‌های شاد و مفرحی برای گردشگران در قالب این جشنواره اجرا شود.

فرماندار شهرستان سرعین از خدمات‌رسانی تمامی ادارات شهرستان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: در تعطیلات نوروز سال آینده ادارات این شهرستان بدون تعطیلی به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی خواهند کرد و در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/ع

خدمات‌رسانی تمامی ادارات شهرستان سرعین در ایام تعطیلات نوروز

 

برچسب ها: سرعین ، گردشگری ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.