امام جمعه موقت همدان گفت: مدیران و مسئولان باید بی‌عدالتی‌ها را در ادارات، سازمان‌ها و نهادها از بین ببرند و عدالت محوری را در بین کارکنان نهادینه کنند.

مدیران و مسئولان عدالت محوری را در بین کارکنان نهادینه کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حجت الاسلام سیدمصطفی موسوی اصفهانی،امام جمعه موقت همدان در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته همدان بیان داشت: عدالت یکی از مطالباتی است که باید به آن توجه کرد و اجرای عملی آن را خواستار شد.

وی با بیان تاکید بر مبارزه با بی عدالتی در جامعه افزود: مدیران و مسئولان باید بی‌عدالتی‌ها را در ادارات، سازمان‌ها و نهادها از بین ببرند و عدالت محوری را در بین کارکنان نهادینه کنند.

امام جمعه موقت همدان اظهار کرد: در حکومت اسلامی باید همه مسئولان و کارگزاران برای پیاده شدن عدل تلاش کند و در این مسیر قدم بردارند.

وی ادامه داد: اسلام به جهاد اکبر که سازندگی نفس است اهمیت می دهد و همه مسئولان باید در همه رتبه‌ها همچون مردم عادی عدل را رعایت کنند.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه یکی از راه‌های جلوگیری از بی‌عدالتی‌ها شفاف‌سازی حقوق‌ها است، افزود: باید در کشور مشخص شود که امتیازات و حقوق مدیران، وزرا، وکلا و مسئولان چقدر است.

وی تصریح کرد: اصل 49 قانونی اساسی بر شفافیت حقوق مدیران تاکید دارد و کسانی که منافع آنها در خطر است با این اصل مخالفت می‌کنند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به شهادت ام البنین به نقش و جایگاه مادران شهدا اشاره کرد و ادامه داد: مادران شهدا چشم و چراغ زندگی هستند.

وی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه با شعور و بصیرت در طول 40 سال از انقلاب دفاع کرده و حمایت خود را از رهبری اعلام کرده اند.

موسوی اصفهانی به اهمیت وقف نیز اشاره کرد و افزود: تبدیل به احسن کردن وقف جایز نیست و نوعی آتش زدن وقف است.

وی ادامه داد: حکم خدا در وقف باید طبق گفته واقف باشد و تبدیل به احسن کردن وقف در مواردی استثنایی رخ می دهد.

انتهای پیام/خ

 در بین کارکنان باید مدیران و مسئولان عدالت محوری را نهادینه کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.