بازیگران نمایش «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری معرفی شدند و پندار اکبری بار دیگر با اتابک نادری در نمایش «دپوتات» همکاری خواهد کرد.

همکاری مجدد پندار اکبری با به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازیگران نمایش «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری معرفی شدند و پندار اکبری، بازیگر سینما و تئاتر، بار دیگر با اتابک نادری در نمایش «دپوتات» همکاری خواهد کرد.

«دپوتات» نوشته دیمیتری پساتهاس با حضور شبنم قلی‌خانی، پنداراکبری، وحید نفر، غزاله جزایری، هادی عطایی، یاشار نادری، قاسم روشنایی و اتابک نادری به صحنه می‌رود.

«دپوتات» که بر اساس نمایشنامه «به دنبال دروغگو» نوشته دیمیتری پساتهاس و ترجمه کریم عظیمی است و محمد نادری آن را دراماتورژی کرده، با کارگردانی اتابک نادری پس از دو بار اجرا در ایوان شمس در فروردین‌ و تیر ۹۵، برای سومین بار در ایام نوروز از هفتم فروردین ماه در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایش از روزهای نخست سال97 روی صحنه خواهد رفت و بلیت‌فروشی آن طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

نمایش «دپوتات» داستان یک نماینده مجلس یونان در شهر آتن است که برای خلاص شدن از شر رای‌دهندگانش تصمیم به استخدام یک رییس دفتر خبره می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

بازیگران نمایش «دپوتات» معرفی شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار