دبیر فدراسیون هندبال کشورمان گفت: قصد داریم با انتخاب سرمربی تیم ملی تا پیش از عید برای سال جدید برنامه های اماده سازی تیم ملی را اجرایی کنیم.

رجبی: کادر فنی تیم ملی  تا پیش از عید مشخص می شودمحمد رضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره انتخاب اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان گفت: در حال حاضر مشغول بررسی گزینه های مختلف برای تیم ملی بزرگسالان هستیم و در صحبتی که با رئیس فدراسیون داشته ایم قرار شد تا پیش از پایان سال جاری اعضای کادر فنی تیم ملی مشخص شوند تا بتوانیم برنامه های اردویی را مشخص کنیم و بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. 

او درباره زمان تشکیل جلسه کمیته انضباطی برای مسائل پیش آمده در بازی تیم های سپاهان اصفهان و شهرداری کازرون بیان داشت: قرار است فردا جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود تا این موضوع بررسی شده و در خصوص آن تصمیم گیری کنیم. 

محمد رضا رجبی درباره برنامه های تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان در آستانه مسابقات قهرمانی جهان عنوان کرد: تاکنون یک اردو برگزار شده است و یک اردوی دیگر هم در حال برگزاری است . قصد داریم تا در سال 97 به چند تورنومنت برویم و در ثصورت امکان میزبانی یک تورنومنت بین المللی با حضور تیم های آسیایی و غیر آسیایی باشیم. 

انتهای پیام / 

اظهارات محمد رضا رجبی درباره شرایط تیم ملی هندبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار