در مجموع بیش از 3 هزار و 474 نفر داوطلب از استان سمنان در آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجتبی نور محمدی مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با بیان اینکه آزمون سراسری قرآن و عترت در چند مرحله در استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور در حال برگزاری است گفت : درمجموع بیش از 3 هزار و 474 نفر داوطلب از استان سمنان در آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این آزمون به‌صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود تأکید کرد: نتیجه آزمون کتبی در آدرس اینترنتی www.quranedu.ir برای اطلاع شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

مرحله آزمون الکترونیکی قرآن و عترت آغازشده است

نورمحمدی با بیان این‌که مرحله آزمون الکترونیکی قرآن و عترت آغازشده است اعلام کرد: این آزمون با حضور 343 داوطلب استان سمنان در رشته‌های مختلف قرآنی در حال برگزاری است.

مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد : نتایج این آزمون به‌صورت بر خط به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود.

نورمحمدی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند در تاریخ 25 اسفندماه نسبت به نتیجه آزمون اعتراض کنند تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و مفاهیم آن در بین عموم مردم مهم‌ترین رویکرد و هدفی است که در این برنامه دنبال می‌شود.

وی ابراز داشت: استان سمنان در مقایسه با سایر استان‌ها ازنظر تعداد شرکت‌کنندگان رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام / ه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.