معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت:به بخش زبان و ادبیات فارسی باید توجه بیشتری کرد چرا که ما نباید علم را صرفاً در علوم پایه مشاهده کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حبیب الله خجسته پور با اشاره به افتخاراتی که آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد به عنوان یکی از مناطق سرآمد در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و آموزشی استان کسب کرده است، گفت: این جشنواره‌ها برای استعداد یابی و همچنین برای نوجوانان عزیز و دانش آموزان گرانقدر که پی به خلاقیت و توانمندی خودشان ببرند، فرصت خوبی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت:آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد در جشنواره‌های گذشته در سطح کشور خوش درخشیده است، و امید داریم که امسال و سال‌های آتی همچنان این افتخارات را نصیب استان کند.

وی در ادامه بیان کرد: به بخش زبان و ادبیات فارسی باید توجه بیشتری صورت گیرد چرا که ما نباید علم را صرفاً در علوم پایه مشاهده کنیم.

خجسته‌پور گفت: علوم انسانی و خاصه ادبیات فارسی بعنوان یک رشته می‌تواند در پیشبرد فرهنگ و تمدن ایران کهن زمین نقش آفرین باشد.

وی افزود: کشور ما در این زمینه پیشینه کهن وغنی دارد و قطعاً دانش آموزان لرستانی می‌توانند برگ‌های زرینی بر ادبیات غنی و زیبای کشور عزیزمان اضافه کنند.

انتهای پیام/د

زبان و ادبیات فارسی نیازمند توجه بیشتری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.