فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از 24 اسفند در استان زنجان خبر داد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: همه ساله در آستانه آغاز سال نو، طرح نوروزی با همکاری جمعی از دستگاه های اجرایی مرتبط و نیروی انتظامی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی از 24 اسفند امسال آغاز و تا 14 فروردین ادامه دارد، افزود: این طرح در راستای ایجاد محیطی امن در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران اجرا می شود.

این مقام مسئول با اشاره به چهارشنبه آخر سال و اجرای طرح امنیت اجتماعی  گفت: بیش از 150 هزار عدد انواع مواد محترقه در همین راستا توسط پلیس کشف شده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از فروش و توزیع مواد محترقه غیر مجاز، فروشگاه‌ها و مراکز خرید مشکوک به فروش مواد محترقه به صورت مستمر تحت بازدید و کنترل محسوس و نامحسوس ماموران قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اهمیت آگاه‌سازی نوجوانان نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه از والدین خواست در ایام پایانی سال بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته و در صورت اطلاع از اماکن توزیع مواد محترقه مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش کنند

انتهای پیام/ن

 

۲۴ اسفند؛ آغاز اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.