مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر نظارت ویژه بر ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه راههای استان در ایام نوروز تأکید کرد.

نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز نوروزی در حاشیه راههای استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در نشست هماهنگی طرح نوروزی اظهار داشت: برخی افراد سودجو با استفاده از فرصت تعطیلات نوروزی اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز در حاشیه راه ها می کنند که گروه ویژه برای برخورد با این متخلفان فعالیت دارد.

وی افزود: با توجه به سفر گردشگران و تردد در جاده های این استان، افرادی به بهانه ارائه خدمات دست به تخلف در ساخت و ساز می زنند که برخورد جدی با این افراد انجام می شود.

مدیرکل راهداری استان در ادامه به فعالیت های این اداره کل در ایام نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و شروع سفرهای نوروزی امسال نیز همانند سال‌های قبل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان همدان آماده خدمات‌دهی به مسافران است.

رودباری ادامه داد: نظارت و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام نوروز به منظور به صفر رسیدن نواقص فنی خودروها از نکات بسیار مهم است.

وی بر کنترل و نظارت ناوگان مسافربری تأکید و تصریح کرد: هیچ مسافری در استان نباید به دلیل نبود اتوبوس معطل بماند زیرا شرایط ناوگان استان بسیار مطلوب است و به وجود امدن این اتفاق غیرمنطقی است.

این مسئول همچنین در ادامه بر کنترل و نظارت بر مدیران فنی، مدیران فروش، پایانه های بار و مسافر تأکید کرد.

محد رودباری بیان داشت: طرح راهداری نوروزی از 24 اسفند سال جاری آغاز شده و تا 17 فرودین سال آینده ادامه دارد و کارشناس و مدیران این حوزه در استان ضمن بازرسی دقیق محورهای تحت نظارت خود نسبت به آماده سازی راه ها اقدامات لازم را انجام می دهند.
انهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.