مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از تشرف یک میلیون و ۲۲۰ هزار زائر به امامزادگان استان خبر داد.

تشرف بیش از یک میلیون زائر به امامزادگان فارسحجت‌الاسلام سید عباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: همزمان با اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه سراسر استان در دور سفر‌های تعطیلات نوروزی در بازه زمانی ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین تعداد یک میلیون و ۲۲۰ هزار نفر زائر نوروزی به امام زادگان استان فارس مشرف شدند.

وی افزود: در لحظه تحویل سال ۴۵۰ هزار نفر پای سفره‌های هفت‌سین معنوی در جوار امامزادگان استان فارس حضور داشتند.

موسوی اظهار کرد: حرم مطهر امام زاده شهید فراشبند به طور میانگین با ۱۵ هزار نفر زائر در روز از زمان شروع ایام تعطیلات نوروز بیشترین زائر را در استان داشته است.

وی ادامه داد: امامزاده اسماعیل (ع) فسا با روزانه ۱۰ هزار زائر و امامزاده سید حسین (ع) کازرون با چهار هزار زائر در روز در جایگاه دوم و سوم فارس به لحاظ تعداد بازدید کننده قرار دارند.

موسوی گفت: در مجموعه امامزاده شهید فراشبند سه هزار کمپ اقامتی دایر شده که تا چهارم فروردین ۹۷ بیش از ۷۶ هزار نفر در این محل اسکان داشته اند و همچنین ۸۹۰ کمپ نیز در مجموعه امامزاده سید حسین (ع) کازرون برپا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در ۵۰۱ بقعه سراسر استان اجرا شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و تمام مسافران و شهروندان می‌توانند از خدمات فرهنگی خیمه‌های معرفت که در این طرح وجود دارد استفاده کنند.
انتهای پیام/ر

بازدید یک میلیون و ۲۲۰ هزار نفر از بقاع متبرکه فارس

برچسب ها: اوقاف ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار