مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل از استقرار 120 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: ۱۲۰ اکیپ متشکل از ۴۲۰ نفر نیرو با ۲۶۰ دستگاه ماشین‌آلات در محورهای مواصلاتی به ویژه گردنه‌های کوهستانی حضور دارند.

وی با اشاره اینکه در پی اجرای طرح زمستانی، از ۲۳ اسفند ماه سال گذشته طرح نوروزی راهداری آغاز شده است گفت: طرح نوروزی راهداری در محورهای مواصلاتی این استان به دلیل شرایط ویژه جوی تا پایان فروردین‌ماه تداوم می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: با وجود اینکه طرح نوروزی باید تا ۱۵ فروردین تداوم داشته باشد، به دلیل شرایط ویژه جوی استان، نیروهای راهداری تا پایان فروردین‌ماه در وضعیت آماده‌باش خواهند بود.

به گفته رحمتی تا پایان فروردین‌ماه از شدت بارش‌ها در شمال استان اردبیل کاهش یافته و به فراخور آن تعداد اکیپ‌ها نیز کاهش می‌یابد اما فعالیت در مناطق مرکزی و جنوبی ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تمامی راهدارخانه‌ها نیز در وضعیت آماده‌باش هستند و انبارهای نمک نیز با ظرفیت کامل در اختیار نیروهای راهداری است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: همچنین مرکز مدیریت راه ها به صورت شبانه روزی فعالیت دارد و وضعیت جوی و تصادفات محورهای اصلی مواصلاتی استان رصد می‌شود.

انتهای پیام/ح

راهدارخانه های استان اردبیل در حال آماده باش هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.