صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب با انتشار تصویری از دوران نوجوانی رهبر انقلاب به روز رسانی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رجب هفتمین ماه قمری و جزو ماه های حرام  است که نباید فضیلت های آن را نادیده گرفت. این ماه خودسازی و توشه گرفتن بوده و روزه گرفتن در این ماه بسیار سفارش شده است.

به فرموده  پیامبر (ص) فرموده ‏اند: «رجب ماه بزرگ خداست و هیچ ماهی در حرمت و فضیلت‏ به پایه آن نمی ‏رسد و قتال با کافران در این ماه حرام است، آگاه باشید که رجب ماه پروردگار است و شعبان ماه من و ماه رمضان ماه امت من است و اگر کسی در ماه رجب حتی یک روز روزه بدارد خدا را از خود خشنود ساخته و خشم الهی از او دور می‏گردد."

در حالی که به ایام البیض نزدیک می شویم و تعداد زیادی از هموطنان در مراسم اعتکاف حضور پیدا می کنند، صفحه منتسب به رهبر انقلاب تصویری از دوران نوجوانی ایشان منتشر و به تقید رهبرانقلاب به اعمال ماه رجب از زمان کودکی پرداخت.

این صفحه نوشت:"تقید رهبرانقلاب به اعمال ماه رجب از زمان کودکی.پس از سن تکلیف اعمال ام‌داوود را به جا می‌آوردند؛ غیر از روزه‌هایش: «من از روز اول نمی‌توانستم [روزه مستحبی]بگیرم؛ به خاطر مزاجم و چشمم، نمی‌توانستم. برایم ضرر دارد. مادرم هم همین‌طور بود... هر دومان عاجز بودیم.» مقید بودند لیلة‌الرغائب را از دست ندهند. «دعای ایام  ماه رجب را من از بچگی حفظ بودم.»منبع: کتاب شرح اسم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار