نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: برای تحقق حمایت از کالای ایرانی سه گروه در جامعه مسئول هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: 12 فروردین در تاریخ جهان به عنوان روز پیروزی حق بر باطل است چرا که در این روز یکی از حماسه های ماندگار ایران رقم خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: 12 فروردین تاریخ حیات سیاسی ایران اسلامی است و این روز یکی از حماسه های ماندگار، غرورآفرین و عید مسلمانان به شمار می رود.

وی گفت: در این روز تاریخی پیروزی ملت ایران شکل گرفت و با لطف الهی، رهبری های پیامبرگونه امام راحل و حضور ملت روز جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

امام جمعه زنجان به شعار سال 97 اشاره کرد و گفت: برای تحقق حمایت از کالای ایرانی سه گروه در جامعه مسئول هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود در بارگاه رضوی به نکات مثبت انجام گرفته در ابعاد مختلف و در زمینه مبارزه با فقر نیز مواردی را مطرح کردند.

امام جمعه زنجان گفت: دولتمردان باید از قاچاق کالاهای خارجی و واردات بی رویه آنها به کشور با برنامه ریزی دقیق تری جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مردم که مصرف کنندگان کالاها هستند گروه سوم در تحقق شعار امسال به شمار می روند و خواهان استفاده از کالاهایی با کیفیت بالا و قابل رقابت هستند و با همت این قشر می توان از کالای ایرانی حمایت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین به روز طبیعت اشاره کرد و گفت: ظلم به طبیعت ظلم به خداوند، مردم و نعمت ها است و باید به طبیعت احترام بگذاریم چرا که طبیعت دوست انسان ها است.

وی ، برگزاری مراسم اعتکاف را فرصتی برای تهذیب نفس ، سازندگی روحی و کسب فضائل اخلاقی دانست و از مردم و جوانان برای بهره گیری هرچه بیشتر از آن را خواستار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه روز ولادت امیرمومنان(ع) روز پدران شهید، گمنام، آزاده و جانبازی است که در دامن پدران و مادران با غیرت و مسلمان تربیت شدند.

انتهای پیام/ن

 

خطبه های نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.