عزیزی، ناشر کشورمان گفت: ثبت‌نام ناشران در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با دوره قبل تفاوتی نداشت.

ثبت نام ناشران در نمایشگاه کتاب مانند دوره قبل بود/ مصلای تهران مکان مناسب تری برای برگزاری این نمایشگاه است

محمد عزیزی مدیر مسئول نشر روزگار، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص چگونگی ثبت نام ناشران در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: برای ثبت‌نام در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با مشکلی مواجه نشدیم. ثبت نام ناشران در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مانند دوره قبل بود و با آن تفاوتی نداشت.

وی افزود: هنوز نتایج ثبت نام ناشران در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام نشده است و وضعیت غرفه های ناشران در این نمایشگاه مشخص نیست. تغییر مکان سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قدم مثبتی است که در این دوره برداشته شد.

مدیر مسئول نشر روزگار با اشاره به مزیت های تغییر مکان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیان کرد: مردم دسترسی راحت تری به مکان امسال نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نسبت به شهر آفتاب دارند. هرچند مردمی که به کتاب علاقه داشتند، برای بازدید از سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شهر آفتاب می آمدند. یا وجود اینکه مکان فعلی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نسبت به مکان قبلی مناسب تر است؛ هنوز با حد مطلوب برگزاری نمایشگاه کتاب  فاصله داریم.

گفتنی است؛ نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا آماده شدن تمام زیر ساخت های لازم برای برگزاری این نمایشگاه در شهرآفتاب، به مصلای تهران منتقل شده است. این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

اظهار نظر یک ناشر درباره مکان نمایشگاه کتاب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار