مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس دبیر خانه آموزش و پرورش وظیفه اصلی آموزش و پرورش را در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان اعلام کرد.

تلاش آموزش و پرورش در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان

به گزارش خبرنگار حاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  پناهی روا مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس دبیر خانه آموزش و پرورش در اولین مجمع عمومی شورا‌های دانش آموزی استان یزد با بیان اینکه آموزش و پرورش در کنار نقش علمی و آموزشی، وظیفه اصلی تربیت اجتماعی دانش آموزان را برعهده دارد، گفت: تربیت اجتماعی را باید در برنامه‌ها پیش بینی کرد تا مدارس از حالت آموزشی و کلیشه‌ای خارج شود و مکانی برای تربیت آیندگان باشد.

پناهی روا انتخاب ۱۵۰ دانش آموز که نماینده ۱۳ میلیون دانش آموز هستند را پیش زمینه‌ای برای ورود آن‌ها به جامعه و پذیرش مسئولیت دانست.

وی خاطرنشان کرد:شورا‌ها و مجلس دانش آموزش با انتقال نظرات خود به مسئولان استانی نقش موثری در اجرای برنامه‌های استانی دارند و نقش تصمیم سازان این جامعه را نیز برعهده دارند.

مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش کار نظام تعلیم را پرورش جوانان پرشور، شاداب و نسلی که بتواند با توان مضاعف در جامعه آینده خوبی را رقم بزند است، گفت:این کار‌ها میسر نمیشود مگر اینکه بتوانیم به نوجوانان و جوانان مسائل را خوب آموزش بدهیم تاآن‌ها بتوانند مفهوم شناسایی کردن را به درستی درک کنند.

پناهی روا خطاب به دانش آموزان اظهارداشت:شما دانش آموزان با اخلاق و قانونمند راه شهدا را ادامه داده و باعث درخشش و سربلندی ایران اسلامی هستید.

انتهای پیام/ ا

نقش موثر شوراهای دانش آموزی در تصمیمات مسئولان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار