اولین مجمع عمومی شورا‌های دانش آموزی استان یزد و انتخابات مجلس و دانش آموزی در پژوهشکده تعلیم و تربیت استان یزد برگزار شد.

برگزاری اولین مجمع عمومی شورا‌های دانش آموزی استان یزد

به گزارش خبرنگار حاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ دانافرمدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در اولین مجمع عمومی شورا‌های دانش آموزی استان گفت:آموزش و پرورش باید تحول پیدا کند و از یک نظام آموزشی به یک نهاد اجتماعی که بزرگترین مسئولیت آن تربیت چند بعدی علمی آموزشی، اخلاقی، اعتقادی، زیباشناسی و هنر، اقتصادی و سیاسی اجتماعی دانش آموزان تبدیل شود.

دانافر با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های مهم نظام آموزشی تربیت شهروند مطلوب است خاطرنشان کرد:دردنیای امروز جوامعی توسعه یافته هستند که شهروندان پویا داشته که جوامع مطلوب می‌سازند.

وی از تربیت سیاسی و اجتماعی باعنوان پرورش شهروند مطلوب یادکردو افزود: آموزش و پرورش برای پرورش شهروند مطلوب که یکی از مهمترین نیاز‌های امروز آموزش و پرورش هست در حال آماده سازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد آماده سازی افراد جامعه برای زندگی اجتماعی را یکی از نیاز‌های مهم تعلیم و تربیت در همه نظام‌های آموزشی دانست و گفت: شورای دانش آموزی بستر‌های لازم را برای دانش آموزان فراهم می‌کند تا به تمرین دموکراسی بپردازند.

انتهای پیام/ ا

آماده سازی افراد جامعه برای زندگی اجتماعی را یکی از نیاز‌های مهم تعلیم و تربیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار