فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: محموله های کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی خوزستان کشف و ضبط شدند.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق در استان اشاره کرد و بیان داشت: ماموران انتظامی خوزستان طی 2 عملیات جداگانه موفق شدند 2 محموله کالای قاچاق را شناسایی و 4 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق را در نقاط مختلف استان توقیف نمایند.

وی در ادامه اظهار کرد: ماموران با تشدید کنترل خودروهای عبوری، موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون در محور "اندیمشک - خرم آباد" و همچنین مأموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان بهبهان نیز طی یک عملیات جداگانه حین گشت زنی، موفق به شناسایی 3 دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق شدند و نسبت به توقیف آن ها اقدام نمودند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: ماموران در بازرسی از این خودروها، مقادیر زیادی ظروف شیشه ای و لوازم آرایشی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را 4 میلیارد و 30 میلیون ريال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه 4 قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

محموله های کالای قاچاق به مقصد نرسیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار