مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:فعالیت فرهنگی نسل جوان امروز برای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت با پول تو جیبی خودشان قابل تقدیر و ستایش و مایه شرمندگی مسئولان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار حسین دقیقی در همایش وارثان شاهد در سالن اجتماعات ملا محسن فیض دانشگاه کاشان با تاکید بر اینکه از جوانان عاشق و علاقمندی که برای شهدا کار می کنند باید تقدیر کرد گفت: مایه شرمندگی مسئولان است که این بچه ها با پول توجیبی خودشان برای شهدا کارمی کنند.

وی افزود: مسئولان باید به این جریان که جوانان فقط با اتکا با توان خودشان پای کار آمده اند بیشتر توجه کنند چون اینها دستگاه دولتی نیستند که بودجه و امکانات داشته باشند بلکه فرزندان واقعی این سرزمین هستند.
به گفته وی،آن روزی که در کنار شهدا بودیم فکر نمی کردیم نسلهای بعدی و آینده ما این گونه عاشقانه پای کار بیایند و برای شهدا کار کنند و باعث افتخار است که نسلهای بعدی این گونه دنباله رو شهدا هستند.

 شهدا ایران را بیمه کردند

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینتکه شهدا ایران را بیمه کردند گفت:اگر امروز ملت ما طعم امنیت و آسایش را می چشد به دلیل ایثارگری و جانفشانی شهدا است که کسی جرات حمله به ایران را ندارد.
سردار دقیقی اظهارداشت: دشمن نه تنها گزینه روی میز بلکه زیر میز نیز ندارد چون وقتی مشاهده می کند که ایران این گونه ملتی دارد از این ملت حساب می برد.

وی تصریح کرد: وقتی دشمنان اسلام ماکت یک ناو ایران را از راه دور می بیند میداند که 240 فروند شناور آنهادر خلیج فارس و دریای عمان بسیار آسیب پذیر است.

به گفته وی،همه می دانند که می شود جنگی را با کشوری شروع کرد و همه جهان می دانند که ملت ایران و خانواده شهدا دشمن متجاوز را رها نمی کنند.

سردار دقیقی، با اشاره به این تئوری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر پیروزی خون برشمیشر گفت: شهیدان والامقام این تئوری را محقق و عملی کردند بطوریکه قبل ازانقلاب در برابر توپ و تانک ایستادند و پس از آن نیز با و وجودی که 14 کشور به ایران حمله کردند، مقابل آنها ایستادند و پیروز شدند.

وی افزود: امروز این تئوری جای خود را در جهان بازکرده و همه آزادی‌خواهان جهان به علت خون شهیدان آن را پذیرفته اند.

 رنج خانواده شهدا پشت جبهه ها بیشتر از رنج رزمندگان در جبهه ها است

به گفته وی،رنجی که خانواده معزز شهیدان در پشت جبهه ها کشیدند از رنج رزمندگان در جبهه ها به مراتب بیشتر است.

سردار دقیقی، داشتن ملتی ولایتمدار و آماده باش ایران را تاکیدکرد و گفت: باوجود این ملت نه تنها هیچ گزینه نظامی تاکنون برای ملت متصور نیست بلکه دشمن مجبور شد، گزینه نظامی را حذف و به سمت گزینه های فرهنگی رفت.

وی،کار فرزندان شهدا را در این مرحله وقد علم کردن در برابرتهاجم فرهنگی دشمن را سخت تر دانست و گفت: شهدا تکلیف گرا، ولایت مدار، شهادت طلب و از جان گذشته بودند.

به گفته وی، شهیدان ما به مردم فلسطین یاد دادند که چگونه مقابل اسرائیل غاصب بایستند، استقلال را به مردم عراق آموختند و به مردم سوریه آموختندچگونه در برابر تجاوز ابرقدرها بایستند.

جریان مقاومت دستاورد بزرگ شهدا

سردار دقیقی اظهارداشت:جریان مقاومت؛ دستاورد شهدا و تئوری بزرگ پیروزی خون برشمشیر امام راحل است که همه ابرقدرت ها را برای نابودی آن بسیج و عاجز کرده است.

به گفته وی،جریان مقاومت دستاورد تئوری بزرگ شهدا و پیروزی خون برشمشیر است بطوریکه جریان مقاومت امروز تبدیل به قدرتی شده که همه توانایی ابرقدرتها بسیج شده جلو آن رابگیرند اما نمی توانند.

وی، تصریح کرد: امروز ایران، عراق، افغانسان ، لبنان، سوریه وفلسطین یک جریان عظیم مردمی و قوی شدند که روز به روز بر قدرت این کشورها افزوده می شود و بیانگردستاورد خون شهیدان است.

شکست ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در برابر جریان عظیم شهادت و مقاومت

سردار دقیقی در پایان با اشاره به اینکه جریان عظیم شهادت و مقاومت توانسته در برابر ماشین جنگی رژیم صهیونیستی بایستد گفت: این جریان چندین بار این رژیم غاصب تا بن دندان مسلح را شکست داده است.

شایان ذکر است:همایش وارثان شهدا با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و برخی مسئولان کاشان با آیین رونمایی از کتاب «شیرین تر از عسل» شهید «مرتضی بهمنی» نوجوان 15ساله شهید کاشانی در سالن اجتماعات فیض کاشانی دانشگاه کاشان برگزارشد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.