فرمانده انتظامی شهرستان جوین گفت: بر اثر برخورد دو خودرو پراید با یکدیگر در محور ارتباطی نقاب _حکم آباد یک نفر فوت و ۵ نفر مصدوم شدند.

جاده مرگبار در جوین قربانی گرفت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  سرهنگ مهدی غلامزاده فرمانده انتظامی شهرستان جوین افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف جرحی در محور نقاب به حکم آباد محدوده روستای (کلاته شهیدان) بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی عطاملک و عوامل امدادی و پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی گفت: در این سانحه پسری نوجوان به نام محمد شمس آبادی سرنشین خودروی پراید با پرایدی که  از طرف مقابل به رانندگی خانمی بوده است، به شدت برخورد کرده و به علت شدت جراحات وارده سرنشین پراید در صحنه تصادف فوت می‌کند و پنج سرنشین دیگر این دو پراید که مصدوم شده بودند، با کمک عوامل اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر شهرستان جوین به بیمارستان قمر بنی هاشم منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جوین افزود: کارشناسان پلیس راه  علت حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده پراید که رانندگی آن به عهده خانمی بوده است و به علت تغییر مسیر ناگهانی  این خودرو اعلام کرده اند.

حمزه ملک خواهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جوین هم درباره این حادثه گفت: پس از اطلاع اورژانس از حادثه، تیم عملیاتی پایگاه امداد جاده‌ای حکم آباد به محل حادثه اعزام و پس از رهاسازی مصدومین توسط ماشین (ست) نجات هلال احمر شهرستان جوین و همچنین ارائه اقدامات درمانی ، مصدومین حادثه به جهت اعزام به بیمارستان تحویل اورژانس داده شدند.

انتهای پیام//م. ن

تصادف در جوین قربانی گرفت

برچسب ها: نیرو انتظامی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.