مدیر کل ثبت احوال استان فارس گفت: در چند سال اخیر برای ۲ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۹۹۰ نفر (۷۰ درصد) در این استان کارت هوشمند ملی صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا انصاری مدیر کل ثبت احوال استان فارس، جمعیت استان فارس را چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: برای حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر افراد بالای ۱۵ سال باید کارت هوشمند ملی صادر شود که از این تعداد حدود یک میلیون نفر دیگر باقیمانده است.

وی پایان سال ۹۷ را آخرین مهلت تعویض کارت هوشمند ملی دانست و ادامه داد: ظرفیت ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی در ۹۶ دفتر و مرکز در استان پیش بینی شده است.

انصاری اظهار داشت: از دارندگان کارت‌های ملی قدیمی که در زمان تقاضا سن آن‌ها به ۱۵ سال تمام می‌رسد دعوت می‌شود برای تعویض کارت ملی خود اقدام کنند.

مدیر کل ثبت احوال استان فارس تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه کارت ملی هوشمند به آدرس www.ncr.ir در جریان تمام مراحل و روند تقاضای تعویض کارت ملی قرار گرفته و از طریق همان سامانه اقدام به ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: کارت هوشمند ملی زمینه تسهیل شناسایی، تصدیق هویت، حفظ امنیت اطلاعات فردی و بهره مندی از خدمات الکترونیکی هم وطنان را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/ر

۷۰ درصد مردم فارس کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار