فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از دستگيری يك نفر سارق تجهيزات برق رساني و كشف 10 فقره سرقت در عمليات ماموران پاسگاه قائم آباد خبر داد.

دستگيری سارق تجهيزات برق رسانی و كشف 10 فقره سرقتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتطامی شهرستان کرمان گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم و كابل برق در چند نقطه از شهر كرمان و مناطق حاشيه اي، دستگيري عامل يا عاملان سرقت در دستور کار پليس قرار گرفت.

وی افزود: در همين رابطه ماموران پاسگاه قائم آباد با انجام يكسري كار اطلاعاتي يك نفر مظنون به سرقت را شناسائي و وی را ضمن هماهنگي قضائي در مخفيگاهش دستگير كردند.

سرهنگ روانبخش بيان داشت: اين فرد كه پس از مواجه شدن با شواهد و مدارک موجود چاره اي جز بيان حقيقت نداشت به 10 فقره سرقت سيم و کابل برق در شهر کرمان اعتراف کرد و با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان كرمان در پايان از شهروندان خواست مواردي همچون تردد افراد مشكوك در سطح محله و وقوع خاموشي هاي نامتعارف را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسيدگي شود.


انتهای پیام/س

 

دستگيری سارق تجهيزات برق رسانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار