استاندار خوزستان با ارسال پیامی به فرهنگیان فرا رسیدن هفته معلم را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان  روز معلم را به فرهنگیان استان تبریک گفت.

 در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید مطهری مردی راسخ و استوار در عرصه ی علم و ادب بود، اندیشه اش انقلابی، تفکرش مردمی و کلامش بر پایه آگاهی بود.شهید مطهری را می توان آن معلمی نامید که همواره خود را از درس رها نکرد و علم و تهذیب را سرلوحه رفتار اجتماعی خود قرار داد.

شهادت دکتر مرتضی مطهری که به روز معلم نامگذاری شده است فرصتی مغتنم و ارزشمند برای پاسداشت و حفظ ارزش مقام معلم است.براستی معلمی شغل انبیاست و در راستای دانش و آگاهی و فرهنگ انسان را بخوبی پرورش می دهد و کرامتی بس بزرگ به مقام بشریت می بخشد.

دولت تدبیر و امید در زمینه ی آموزش و پرورش، نگاه دقیقی به مسائل تعلیم و تربیت و امور مربوط به مشکلات و مطالبات معلمان و فرهنگیان عزیز تمام تلاش خود را بکار می گیرد و به مردم این تعهد را می دهد که نظام آموزشی و پرورشی پاک و سالم در اختیار خانواده ها قرار گیرد.

اینجانب ۱۲ فروردین روز معلم را به همه معلمان، اساتید ، فرهنگیان عزیز تبریک عرض می کنم و از خداوند باریتعالی برای همه این بزرگواران تندرستی و سربلندی مسئلت دارم.

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

انتهای پیام/م

پیام تبریک روز معلم از سوی استاندار خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.