این هفته برنامه از آسمان به زندگی شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی می پردازد،که سیرۀ رفتاری این شهید گفتنی ها و شنیدنی های بسیاری دارد.

امیر خورشیدی فرد تهیه کننده و کارگردان درگفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص برنامه از آسمان گفت: این هفته برنامه از آسمان به زندگی شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی می پردازد،که سیرۀ رفتاری این شهید گفتنی ها و شنیدنی های بسیاری دارد.

روایت زندگی شهیدی که سنگ مزار ندارد

وی ادامه داد: سعی کردیم در گفتگو با خانواده و دوستان شهید بخش های مهم آن را تقدیم مخاطبان محترم و صمیمی از آسمان کنیم. بی تردید آشنایی با مرتضی عبداللهی برای بینندگان این برنامه مفید و لذت بخش خواهد بود.

خورشیدی فرد عنوان کرد:از آسمان هجدهمین سال فعالیت خود در سیمای جمهوری اسلامی ایران را سپری می کند و سعید سلیمانی ، مرتضی اعطاسی ، نادرگهرسودی ، عباس خورشیدی و حمید بناء در تولید این برنامه مشارکت داشته اند.

روایت زندگی شهیدی که سنگ مزار ندارد

گفتنی است:مهندس مرتضی عبداللهی جوان تهرانی سپاه اسلام ، آبانماه 96 در سوریه شهید شد. از آسمان در برنامۀ این هفتۀ خود که جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از شبکۀ دو سیما پخش می شود گوشه هایی از زندگی و رزمندگی این فعال فرهنگی - تربیتی مسجد صفای تهران را به تصویر کشیده است.

روایت زندگی شهیدی که سنگ مزار ندارد

شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی می گفت برایم سخت است که من سنگ مزار داشته باشم و بی بی (ص) بی نشان باشد. شهید که شد خانواده به وصیتش عمل کردند و حالا مزار خاکی اش در بهشت حضرت زهرا سلا الله علیها ، هر روز و هر شب برای زائرین شهدا روضۀ مادر می خواند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
ما نتونستیم ببینیم ، تکرار نداره؟یا اینکه فایلشو نمیذارید ، دانلود کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
جواد بوانات
۱۶:۳۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
روحش شاد................................................وطنم دوست دارم.....................
آخرین اخبار