عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: همه بخش‌های کشور باید با وحدت در درون جامعه تلاش خود را منسجم کنند تا ایران را سربلند نگه دارند.

رحجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خروج آمریکا از برجام، اظهار کرد: اولین اتفاقی که در جریان خروج آمریکا از برجام افتاد، بی اعتباری آنان  بود.

وی ادامه داد: از وزارت خارجه، دولت و همه کسانی که برجام را تهیه و عملیاتی کردند، تشکر می کنم چرا که ما امروز در نقطه ای ایستادیم که توانستیم ذات بی اعتبار ترامپ و دولت آمریکا را به دنیا نشان دهیم.

عضو مجمع روحانیون مبارز اضافه کرد: به جای اینکه همه علیه ما متحد باشند، امروز اروپا و دیگر کشورها همراه ایران و در برابر ترامپ هستند.

ابطحی تصریح کرد: اینکه ترامپ از برجام خارج شد حکایت از آن روح تجاوزی گری و خود بزرگ بینی آمریکا دارد که تا به حال در هیچ اتفاقی به این روشنی اثبات نشده بود.

وی تاکید کرد: در این ماجرا جمهوری اسلامی توانست به صورت شفاف و روشن ماهیت ترامپ را نشان بدهد که چگونه عهد شکنی می کند بنابراین باید به مردم  دنیا برای بی اعتمادی نسبت به آمریکا حق داد.

عضو مجمع روحانیون مبارز با اشاره به ماندن اروپا، چین و روسیه در توافق برجام، گفت: در برترین حالت، شرایط ما مثل قبل از برجام می شود که مرم همچنان پرتلاش زندگی می کردند و دنبال فعالیت ها اقتصادی خودشان بودند.

ابطحی تصریح کرد: در این شرایط عاقلانه ترین کار این است که همه جریانات کشور  به ایران فکر کنند و بتوانیم با اتحاد و انسجام از این گردنه هم عبور کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همه بخش هایی که دلشان برای ایران می سوزد باید با وحدت در درون جامعه تلاش خود را منسجم کنند تا ایران را سربلند نگه دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر کذاب . مرگ بر منافق . مرگ بر فتنه گر.
آخرین اخبار